Dziś rano kolejny trening, kolejne zmagania z organizmem i samym sobą. Tym razem chyba remis, mam dość spore zakwasy na łydkach i piszczelach po ostatnich treningach.

Przedwczoraj pobiegłem moje pierwsze 15 kilometrowe, długie wybieganie. Było naprawdę dobrze,  choć początek był straszny. Po pierwszym kilometrze dostałem dziwnej kolki i miałem ochotę zakończyć bieg, potem jednak siły wróciły i martwy punkt minął. Po treningu zmęczenie było spore… Praktycznie posiłek i do spania. Do dziś  bóle mięśni, przypominają mi, jak dużo pracy jeszcze przede mną i jak wiele muszę jeszcze zrobić, by powiedzieć sobie, że jestem gotowy.  Wszystko w swoim czasie i powoli do celu, powtarzam sobie w momentach kryzysu.

Medal marzeń

Na oficjalnym fan page’u maratonów poznańskich, pojawił się wygląd medal 7-go poznańskiego półmaratonu. Co tu dużo mówić, przepiękna pamiątka, chyba każdy już czeka, by ją z dumą nosić na szyi. Zostały równo 2 miesiące do startu! Czas tak szybko leci…

Medal 7 Poznań Półmaraton
Medal 7 Poznań Półmaraton  (www.marathon.poznan.pl)

Wybrałem zegarek

Garmin Forerunner 620
Garmin Forerunner 620 (www.garmin.com)

Dokonałem też wyboru zegarka, jutro Garmin Forerunner 620 znajdzie honorowe miejsce na mojej ręce. Już się nie mogę doczekać pierwszych testów. Najbardziej interesujące dla mnie jest moje tętno podczas biegu.

Co mnie do niego przekonało? Chyba to, że posiada bardzo rozbudowane statystyki dotyczące naszego biegu. Jestem z tych osób, które bardzo cenią sobie analizę własnych postępów, a Garmin da ich pełną gamę. Na pewno będę pisał o jego plusach i minusach. Myślę, że uda się po kilku tygodniach wiarygodnie powiedzieć, czy był to słuszny zakup, a wierzę, że tak jest.

Plan treningowy na ostatnie 2 miesiące przed startem

Plan Treningowy Luty
Plan Treningowy Luty-Kwiecień

Zwiększyłem ilość treningów z 3 do 4. Dlaczego tak właśnie postąpiłem? Obecnie moje treningi w głównej mierze opierały się na jednym krótkim 4-5 km treningu z prędkością 5:40, jednym spokojnym biegu w granicach 6:30 na dystansie 10 km i jednym bardziej intensywnym biegu 13-14 km. Co 2-3 tygodnie, pojawiał się trening interwałowy. Strasznie brakuje mi przebieżek i podbiegów i interwalów mało jakoś. Czuję, że muszę robić więcej treningów siłowych. Zwiększając sobie trening o jeden dzień, stał się on dla mnie mniej intensywny, a zarazem pojawiają się raz w tygodniu, przebieżki i interwały.
Teraz, mam nadzieję, trening będzie bardziej efektywny i będę czerpał z niego więcej przyjemności! Endorfiny przybywajcie :)

To by było na tyle, bo notka i tak długa się zrobiła. Odliczam godziny do przyjścia kuriera, a Wam życzę szczęśliwego piątku!

 

PODZIEL SIĘ
Nazywam się Bartek Pussak i dla mojej córki jestem bardzo fajnym tatą. Wciąż czekam, aż sama wyzna mi miłość, bo na razie nie daje mi spać i czasami zmusza mnie do tańca. Ojcostwo odmieniło moje dotychczasowe życie i nadało mu zupełnie nowy kierunek. Jestem również fajnym mężem, zapalonym graczem, piosenkarzem (ale tylko gdy jadę samochodem), fotografem, vlogerem i dużo się uśmiecham.